voorbereiding Santiago de Compostela - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu voorbereiding Santiago de Compostela - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu

voorbereiding Santiago de Compostela

Door: Eric Sommer

Blijf op de hoogte en volg Eric

26 Februari 2016 | Nederland, Borne

De kogel is door de kerk. Met ingang van 1 mei 2016 ben ik pensionado.
Een lang gekoesterde wens kan dan in uitvoering, namelijk een fietstocht naar Santiago de Compostela en weer terug.
Vertrek staat gepland voor half mei en ik zal proberen via dit blog mijn ervaringen met jullie te delen.

  • 11 Maart 2016 - 21:16

    Mat Knaapen:

    Succes met de voorbereiding. En met je voornemen je ervaringen onderweg in deze blog te publiceren.

    De fietsreis naar Santiago de Compostela zal in elk geval onuitwisbare herinneringen opleveren.

    Ultreia!

  • 03 April 2016 - 21:03

    Maarten En Mariejose Castelijns:

    Beste Eric

    Succes met je tocht .Mijn vrouw en ik willen richting Santiago fietsen vanaf 12 mei vanuit Brabant Wie weet ontmoeten we elkaar

    groeten

  • 06 April 2016 - 22:07

    Oscar:

    Ik wens jou veel sterkte met de al lang gekoesterde wens om een fietstocht te maken naar Santiago de Compostela. Je hebt al heel wat voorbereidingen gedaan en al heel kilometers gemaakt op de racefiets en op de mountainbike dus ik heb er wel vertrouwen in dat het je gaat lukken.
    En als je deze uitdaging achter de rug hebt, hoop ik dat jullie samen nog lang mogen genieten van de vrije tijd.

    Veel succes.

  • 07 April 2016 - 13:05

    Carlo:

    Mooi! Werken aan het realiseren van wensen. Je hebt het ruim verdient.
    Doet me denken aan een uitspraak die ik ergens opgepikt heb:
    Doe dát wat jou écht blij maakt.


    Veel plezier!

  • 09 April 2016 - 00:19

    Eric Sommer:

    Iedereen hartelijk dank voor bemoedigende woorden.
    Het komt steeds dichter bij. Nog een paar dagen werken en dan kan de aandacht vol op de reis worden gericht.

  • 01 Mei 2016 - 10:40

    Jan V Tilburg:

    nou dat komt mooi uit , ik ben vanaf 4 mei ook pensionado en vertrek eind mei vanaf thuis ook naar Santiago.

  • 04 Mei 2016 - 14:24

    Martin:

    Dag 'oudste' collega,
    Bedankt voor het geweldige afscheidsfeest. Ik wens je alle succes en plezier met je fietstocht en voor nu alvast met de voorbereiding.
    We zien en spreken elkaar.

  • 08 Mei 2016 - 22:00

    Frederik Bonte:

    Beste Eric,
    Ik ben jou op het spoor gekomen via NAVIKI.
    Je route stond er op en ik vroeg me af of jij de app alles laat bepalen?
    Ik heb de indruk dat jij een stuk zelf hebt uitgetekend?
    Ik vertrek in juli tot in Chartres, volgend jaar hoop ik opnieuw een stuk te doen.
    Alvast heel veel succes en ik zie er naar uit om je verslag te lezen.

    Bon voyage

  • 12 Mei 2016 - 15:50

    JOCKY:

    Dag Eric, veel plezier en succes tijdens je (boetedoenings)tocht en hopelijk zeer weinig tegenslag en pech onderweg. Je weet het; ik vind fietsen "leuk" maar zulke tochten als Nico, Paul en nou jij gaat ondernemen, daar ben ik echt niet nieuwsgierig naar! Ik ben echter wel benieuwd naar jou "avonturen" en hopelijk zien we je over een paar maand wel weer elke zondag gezond en wel in het NEO clubhuis bij ons aanschuiven en onze biertjes opdrinken! Geniet behalve van de omgeving ook van de vele streek (bok)biertjes onderweg, die jij vast wel met plezier zult nuttigen! - Groet'n; Jocky

  • 15 Mei 2016 - 12:03

    Gerard Lohuis:

    Dag Eric, een heeeeel mooie, ontspannen en veilige tocht gewenst. Geniet er van en ik hoop dat deze reis goed verloopt, je veel moois biedt en dat je weer behouden thuis komt.
    Hartelijke groeten, Gerard Lohuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borne

Eric

Actief sinds 24 Feb. 2016
Verslag gelezen: 866
Totaal aantal bezoekers 40563

Voorgaande reizen:

22 April 2019 - 25 Mei 2019

Op de fiets naar Santiago de Compostella

16 Mei 2016 - 31 Juli 2016

Naar Santiago de Compostela en terug

Landen bezocht: