21 juli 2016 - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu 21 juli 2016 - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu

21 juli 2016

Blijf op de hoogte en volg Eric

22 Juli 2016 | Nederland, Borne

67 dagen geleden ben ik vertrokken uit Borne en vandaag staat in het teken van de thuiskomst. Ik verheug me er op. Zoals gebruikelijk de laatste weken ben ik al vroeg wakker en voor de laatste keer deze reis de tent afbreken en de tassen inpakken.
Het is een stralende dag en van Heijen in Noord-Limburg is het nog een kleine 110 kilometer tot Borne. Ik zet direct maar de grote plaat op de fiets en geholpen door de wind schuin achter vliegen de meters onder mij door. Na 45 km in de buurt van Doetinchem koffie gedronken en na ongeveer 75 km in Borculo een broodje gegeten en daarna linea recta richting Borne. Henriëtte wilde me een stuk tegemoet fietsen dus heb ik haar vanuit Borculo gebeld hoe laat ik ongeveer in Delden zou zijn.
Voorbij Hengevelde kwamen mij, tot mijn verrassing, een aantal clubgenoten van de NEO wielerploeg tegemoet fietsen om mij de laatste 15 km naar huis te vergezellen. En bij Delden stond Henriëtte met twee kleindochters mij op te wachten. Samen met de hele stoet de laatste kilometers naar huis gefietst waar een welkomstspandoek wapperde en taart en bier/frisdrank voor iedereen klaar stond. Het was een geweldige ontvangst na een tocht van iets meer dan 2 maanden en een totaal aantal van 5.415 kilometers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borne

Eric

Actief sinds 24 Feb. 2016
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 40551

Voorgaande reizen:

22 April 2019 - 25 Mei 2019

Op de fiets naar Santiago de Compostella

16 Mei 2016 - 31 Juli 2016

Naar Santiago de Compostela en terug

Landen bezocht: