18 mei 2016 - Reisverslag uit Lichtaart, België van Eric Sommer - WaarBenJij.nu 18 mei 2016 - Reisverslag uit Lichtaart, België van Eric Sommer - WaarBenJij.nu

18 mei 2016

Blijf op de hoogte en volg Eric

18 Mei 2016 | België, Lichtaart

Vanmorgen om 07.00 uur wakker. Rustig zaakje opgebroken en even na 09.00 uur vertrokken naar Vessem. Daar bij de pelgrimshoeve Kafarnaum mijn pelgrimspas gehaald. Allerhartelijks ontvangen door de vrijwilligers en na ca. drie kwartier weer op de fiets naar België.
Van de verwachte regen niets meegekregen, ik fietste blijkbaar tussen de buien door. Vandaag 55 km gefietst tot Lichtaart bij Kasterlee. Om 17.00 uur toch een flinke bui en omdat er nog veel regen wordt verwacht voor vanavond en komende nacht een trekkershut genomen.
Ik zit nu te genieten van een lekker Belgisch biertje.

• 18 Mei 2016 - 19:20

Aleid:

Proost Eric! Dikverdiend! Op naar de Franse grens.

• 18 Mei 2016 - 20:23

Ans Beernink:

Weer een mooi verslag .leuk om te lezen,en je belevenissen te volgen.
    Je hebt de kop eraf.en de eerste stempel is binnen.
    Geniet van alles ,wij blijven je volgen.

• 18 Mei 2016 - 22:03

Paul Van Der Tuuk:

Goed bezig Eric! Proost!!

• 18 Mei 2016 - 22:11

Ariël Unverzagt :

Proost Eric.

• 19 Mei 2016 - 09:53

Karin:

Hoi Eric, de kop is er af.
    Succes en groetjes van je "oud collega's" van de afdeling PBSA

• 19 Mei 2016 - 14:56

Annie Pierik:

Hoi Eric het begin is er!
    Diep respect ook nog iedere keer je eigen tentje opzetten! Groot gelijk om ook een keer een hut of iets dergelijks te nemen. We blijven je volgen via waarbenjij! Voor jezelf meteen een mooi dagboek!
    Heeel veel succes.