17 mei 2016 - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu 17 mei 2016 - Reisverslag uit Borne, Nederland van Eric Sommer - WaarBenJij.nu

17 mei 2016

Blijf op de hoogte en volg Eric

17 Mei 2016 | Nederland, Borne

Na de hoosbui van gistermiddag/avond bleef het de rest van de nacht droog. De tent kon dus droog ingepakt worden. Wel net zo fijn.
Wel een koude nacht gehad maar de slaapzak deed goed z'n werk.
Vanmorgen via Kleef richting Eindhoven gefietst. Het was de bedoeling om na ca. 70 km een camping te pakken. Voordat ik het in de gaten had ik de afslag gemist en zou daardoor ca. 10 km schuin terug moeten. Ik heb toen maar besloten door te fietsen tot achter Eindhoven. Bij aankomst stond de dagteller op 103 km.
Morgen eerst naar Vessem om mijn pelgrimspaspoort te halen en dan naar België.
Vandaag geen regen maar wel een stevige tegenwind.

• 17 Mei 2016 - 21:51

Ariël Unverzagt:

Eric je ligt dus voor op schema, chapeau morgen maar een Belgisch biertje pakken.

• 17 Mei 2016 - 22:16

Paul Van Der Tuuk:

Hey Eric, wat gaaf man! Geniet de reis en neem de tijd voor de prachtige kathedralen en andere bezienswaardigheden,Bon Camino!

• 18 Mei 2016 - 09:23

Jocky:

Dat krijg je ervan Eric als je niet zij aan zij met wegkapitein Nico fiets! Dan wijk je af van je oorspronkelijke route.............

• 18 Mei 2016 - 10:01

Aleid:

Veel succes Eric! Carpe diem!

• 18 Mei 2016 - 13:15

Marcel De Jager: